Friday, March 23, 2012

PRODUK WANITA :- GLUTA-MIX (PENCERAHAN KULIT WAJAH & BADAN)



As-salam,
Glutathione adalah supplementary food, bukan ubat. Sama je macam u makan supplement lain, utk cukupkan apa yang perlu. Ya la.. culture pemakanan orang Malaysia ni yang pelbagai dan tak seimbang, sebab tu kite amik supplement. Contoh? Pharmaton multivitamin, EPO, Fish Oil..

Sedikit info untuk dikongsi bersama.....

Tablet kunyahan Glutamix yg enak dengan Kohjin,Astaxantin (alga Haematococcus), Acerola
(beri yang kaya vitamin c) dan pelbagai jenis beri yang lain memberi penyelesaian mudah! Tanpa suntikan!Tanpa kesakitan, cuma kebaikan?

Tiada lagi sapuan krim yg leceh dan melekit pada muka dan badan anda!

Bertindak dari bahagian dalaman sehinga luaran untuk pemutihan badan yang menyeluruh,bukannya sekadar pada permukaan kulit sahaja!


Manfaat :

Memutihkn wajah dan badan secara menyeluruh!
Mencerahkan kulit sehingga 3 ton warna!
Mwngurangkan pigmentasi pada muka dan masalah warna kulit tidak sekata!
Mengurangkan pigmentasi di bahagian ketiak dan peha!
Menghilangkan bintik-bintik penuaan pada lengan dan belakang tangan anda !



Bagaimana ‘protein’ ni effect badan kita?
Tiga peranan utama glutathione ialah sebagai anti-oksidan, detoxify dan immune.


Glutathione mainkan peranan menyingkirkan toksin dari badan,
 Semakin tinggi glutathione dalam hati kita, semakin tinggi kapasiti hati/liver menyingkirkan toksin.

Glutathione ni juga mainkan peranan menjadi immune pada body kita.
Kire nye bagi protection (senang citer, antibody) supaya badan kita tak mudah dapat penyakit. Level glutathione yang rendah dalam badan boleh menyebabkan penyakit such as katarak, Parkinson, Alzheimer, etc etc termasuklah kanser. <- uols boleh notice some product glutathione ni ada mention untuk cure cancer.

So darlink, u jangan risau u tak akan dapat cancer kulit.. sebab glutathione itself adalah ubat untuk cancer. Macamana glutathione ni mencerahkan kulit?

Okey, ni la another peranan Glutathione sebagai anti-oksidan. Dalam banyak-banyak remedies dan bahan semulajadi yang ada, glutathione ni memang famous sebagai Master Anti-oksidan. Nothing else can beat glutathione in playing this role. Glutathione mencerahkan melanin (sel kulit gelap) kepada warna yang lebih cerah secara berperingkat.

  Kalau kita consume glutathione yang tinggi dosnya, boleh ke? Selamat ke? Boleh. Selamat. Dos glutathione yang tinggi, lagi bagus untuk badan.

Yang pertama, lagi tinggi glutathione, semakin cepat melanin (sel kulit gelap) dapat dicerahkan. Yang kedua, hati/liver kita boleh singkirkan toksin, so body kita lebih sehat, takde penyakit. Body pun kekal sihat, you tak mudah dijangkiti penyakit. Chemicals, drugs, hydroquinone, dan steroid tak beri kesan2 cemni yea darlink, glutathione does.

Kalau nak consume any produk yang ada glutathione ni bukan sebab nak putih, boleh ke? Boleh, dear. No problem at all. Glutathione juga memainkan peranan sebagai immune dan detoxify. Glutathione ni consider sebagai healthy life supplementary. If kulit u jadi cerah, u shud be happy ler!





harga 1 botol  hanya Rm88 sahaja x 30 biji

kalau korang berminat nak tahu lebih lanjut info gluthatione @ nak buat tempahan (order) sila email ke camrynnn86@yahoo.com.my....


No comments: